úterý 8. října 2013

                    Každý má mít svého ANDĚLA..

               ..maličká pro VELKOU bojovnici..









Přeji Vám pěkný den...ať Vás andělé opatrují.
Zuzka

9 komentářů:

  1. Zuzanko,je nádherná...přeji aby velkou bojovnici moc ochraňoval ...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Klárinko,moc ti děkuji .Paní moc ráda tvé přání vyřídím.Držíme pěsti at vše dobře dopadne.
    Přeji ti krásný den..dnes je u nás krásné slunečné počasí.
    Páá...Zuzka

    OdpovědětVymazat
  3. nádherná práce...kéž dodá hodně síly.

    OdpovědětVymazat
  4. Nááádherná.... dělaná od srdce zaručeně pomůže...držím té malé všechny palce co mohu... ... Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Zuzanko od ♥ ti děkuji jsi anděl a já věřím,že pomůže!Adéla

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzanko, to je ti nádhera. Zlatíčko, mám tu knihu Velká kniha plyšových mazlíčků, nevyužila by jsi ji? Daruji ti ji. Pokud ano, napiš mi na lea.vlckova@seznam.cz. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzi, ta je nádherná ... "malá bojovnice" bude určitě nadšená .... Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný andílek Zuzanko:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  9. Zzuko krásné, fakt super, já si vždy myslela, že se do něčeho takového raději nikdy nepustím, ale dodala jste mi takovou chuť to zkusit, že se do toho pustím jen co čas dovolí a dodělám naslibované restíky. A za to vám chci poděkovat. Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili svým milým komentářem ....